Na het passeren van Artés steken we de C-25 onderdoor via een tunnel, die het begin markeert van Camí de Sant Martí de Serraïma. Dit glooiende gravelgedeelte leidt ons naar een hooggelegen pad, dat panoramische uitzichten over de regio biedt. Na de top van el Pic Garrofí daalt de route richting Navàs over een pad dat aansluit op de weg naar Gaià. De laatste kilometers, met de ondergaande zon over goudkleurige velden en bergsilhouetten, sluiten een etappe af die de twee gezichten van deze regio toont: de te overwinnen bergen en de uitgestrekte centrale vlakte.

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.